Wednesday, August 10, 2016

Ood Cubisele

Cubis Pro oli atomizer, mis mu ära tinistas ning vapemisest hobi tegi.
Kuni cubise kasutusele võtmiseni, maitsesid kõik mahlad minu jaoks suht ühtmoodi. Jah, väiksed variatsioonid küll olid aga maitseelamusi sain vaid siis kui vape shopis mõnd vedeliku maitsta anti. Enda masinas oli aga jällegi suht meh maitse.
Ja aur nagu polnud kah see.  Imetluse ja kadedusega vaatasin kuidas veiperid tänaval massiivseid pilvi taeva poole saatsid, samal ajal kui minu pilved oluliselt tavasigareti omadest ei erinenud. 

Aga kuu tagasi muutus kõik. Vaatamata sellele, et cubis mulle pidevalt kuuma mahla suhu sülitas, olin rabatud maitsest, mida see atomizer pakkus. Ja need massiivsed, tuba täitvad tossupilved – see oli täiesti uus level. 
Abirattad olid viimaks alt kruvitud ja tõsisem vapemine võis alata. Olin suurte poiste mängumaale jõudmas.
Uue atoga kaasnes ka märkimisväärne mahlakulu. Mis viis mind otsuseni, et tuleb hakata ise mahla valmistama. Nüüd, seda kirjatükki koostades, pahvingi mõnuga oma esimest, enda valmistatud mahla.  Aga sellest juba edaspidi.

No comments:

Post a Comment