Thursday, August 11, 2016

Pokemon blood

Täna tegin poja (6 aastane) pealekäimisel ja juhendamisel veel ühe mahla. Tema ütles milliseid koostisosi kasutada ja mina segasin kokku. Proovipartii 10 milliliitrisesse pudelisse.

Retsepti kooslus on ju tegelikult üsna isuäratav:

Nii et ootan huviga, mis sellest saab. Igal juhul peaks selle kasutusele võtma. Kasvõi nime pärast. Seegi on kusjuures poisi soovitatud.

EDIT: Sain täiesti õigustatult E-suitsu foorumis selle lapsega e-vedeliku valmistamise eest vastu näppe. Tunnistan, et kasvatuslikult, eetiliselt ja moraalselt oli minu teguviis väär.

Aga ma selgitan siinkohal kah natuke pikemalt, kuidas ja miks see üldse asete leidis. Olin poisiga koos Kaubamajakas, kui tuli teade, et mind ootab pakiautomaadis pakk.
Mõistagi tahtis ta teada, mis pakis on. Selgitasin. Mispeale tema kostis, et tahaks kah vedelikku kokku segada. (noh, ta on varemalt enda mingitesse totsikutesse "mürke" seganud seks puhuks kui vargad peaks tulema) Kohmasin nii moka otsast, et ja jah, vaatame.
Tüüp haaras sõnasabast kinni ja käis mulle järgmised kolm päeva peale, et no millal me siis teeme neid vedelikke. Kaks päeva ütlesin et noh homme võib-olla ja et üleüldse see pole ikka õige. TEma vastu, et no tema ei teegi, tema ainult ütleb, mis asju sisse panna ja mina teen.
Ja kui ta siis kolmandal päeval tuli kah lunima....siis ma murdusin. Et hea küll, sai nagu lubatud kah.  Jäi siis nii, et tema ütleb, mis maitsestajad tuleb sisse panna ja mina segan. Sülle ma teda ei lubanud seks ajaks. Seis eemal ja vaatas. Ning siis kui baasvedeliku hakkasin lisama, saatsin ta toast välja. Hiljem näitasin tema nõudmisel talle juba pudelisse suletud mahla.

No comments:

Post a Comment