Wednesday, August 10, 2016

Veipimine - enam kui aseaine suitsetamisele

Inimestel on erinevaid põhjuseid tavasigarettidelt e-sigarettidele üle minemiseks. Kes muretseb tervise pärast ja tahab e-sigarettide abil suitsetamisest loobuda. Kes loodab nikotiini asemel e-vedelikku “põletades” raha kokku hoida.
Mina – kes ma olin suitsetanud paarkümmend aastat ja vähemalt paki päevas, tahtsin veel rohkem suitsetada. (Hea küll, “suitsetada”).
Minu esimene atomizer. Selle küljes olev
aku ütles kolm nädalat pärast soetamist
töölepingu üles ja ma tagastasin selle poodi.

Tahtsin “suitsetada” tööjuures. Tahtsin “suitsetada” kodus diivanil logeledes. Tahtsin  “suitsetada” arvutitaga istudes. Köögis, elutoas, vannitoas, autos  – igal pool.
Nii nipsutasingi ma ühel eelmise aasta novembrikuu esimestel päevadel filtrini kimutud sigareti (analoogi nagu neid nimetatakse, jah?) Pärnus kõige coolima e-sigaretipoe VapeIn esisesse prügikasti (või siis pole seal prügikasti, ei mäleta) ja astusin esimest korda elus e-sigareti poodi.
Pool tundi hiljem astusin esimest korda elus e-sigareti kauplusest välja. Varustaud 40 vatise Eleaf Isticki ning tubakamaitselise Pulp vedelikuga. Sellest hetkest alates pole ma tagasi vaadanud. Pool pakki sigarette, mis mul toona taskusse jäi, rändas keldrisse, kasutu kola hulka.

Kui alguses oli vapemine minu jaoks lihtsalt aseaine suitsetamisele, siis ajapikku on sellest kasvanud hobi. Hobi pärast sai ka see elektrooniline päevik tehtud. Eks näis, kas ja kui kauaks mul selle täitmiseks püsivust jagub.

No comments:

Post a Comment